Saturday, December 5

Lain harap, lain dapat...

kelmarin akak aku kol..
dia bagitau...
"lid ko nak g ke konvo tempat ko blaja dulu,
ermm bayar dalam rm300 jer,
pastu wat kat PICC, Putrajaya,
ala nanti ko leh ler lepak umah abang..."

kemudian aku membalas...
"surat konvo je ker?
slip result tak de ke?
pelik nih...
result tak dapat lagi tapi kena g konvo"

aku berpikir kejap, kemudian berkata lagi,
"malasla g,
duit tak cukup,
bayar rm300 tu,
kalau g pon just g jer,
malas nak nek pentas amek skroll yang rasanyer kosong je tu"

akak aku berkata lagi,
"suke ko ler..."

ermmm...
takpe nanti aku bincang ngan cikgu,
aku g n nek pentas,
tapi tak nak amek skroll kosong tu,
nak isyarat je kat atas tu, boleh ke tak yek?

hehehe....

2 comments:

nadiah.wan said...

haha..

aku pon dh dapat surat konvo tue..

:)

adachadisini said...

sama lah kita. takan nak g amik scroll kosong semata bayar rm300.

apa-apa maklumat tlg roger eh Abg khalid. kekeke