Monday, January 11

aku dah 28

tepat 1200 mlm nih,
12 januari 2010,
aku dah 28,
tak de apa yang nak dibanggakan,
ntah ler,
selama 27 tahun hidup dengan mak,
rasa tak de pape,
tapi bila dah tak de mak nih,
rasa sayu sangat....

sebenarnya,
aku rasa bersalah pada arwah mak aku,
kalaulah aku sempat,
kalaulah aku cepat,
kalaulah kalau.........

salah aku sbenarnya,
aku yang melengahkan,
aku yang malas,
malas nak anto arwah mak aku g hospital,
saje tido,
malas nak bangun,
aku yang salah.....

mak....
maafkan aku mak....

masa mak ada,
aku jarang kol,
masa mak sihat,
aku jarang bawak mak g jalan2,
masa aku lapang,
tak nak bawak mak g spital....

sekarang mak dah tak de....

aku sayu sangat....

sebab tu aku tak g konvo nih....

dulu,
aku blajo sebab mak,
aku keje,
sebab nak bagi mak duit,
aku tipu, sebab tak nak mak risau....

sekarang...

aku blajo untuk aku,
aku keje untuk aku,
aku keje untuk aku.............

Ya RABBI.......
ampunkan lah mak aku.....
biarkan lah mak aku berada setaraf dengan orang2 yang Kau kasihi....
aku dah tak de mak.....

Al-Fatihah untuk arwah mak aku......

aku sayang mak...
tapi,
aku tak reti menghargai.....


tapi....
Redha Allah tetap aku cari....
untuk arwah mak,
abah,
adik beradik,
saudara-mara,
sahabat, dan semua yang aku kenal....
semoga Allah akan me Redhai kita semua.....



4 comments:

adachadisini said...

lid, aku menitis air mata baca nih. kau sabar ya. semoga arwah tenang disana.

selamat ulang tahun ke28 ya.

-cha.

nadiah.wan said...

lid, ko memang la..

sabar la. harap lepas ni ko lebih hargai apa yg ko ada.

sabar ye.

selamat hari lahir ke 28. sbaya kakak aku wei..

mr.cape said...

lid, selamat hari lahir yg ke 28.. keluarga aku kan ader. mcm keluarga ko jugak..bile2 dtg la rumah.. sabar k.

Firdaus said...

selamat ulang tahun ke 28..
sabar yer....

kita tempuhi bersama....

senyum sokmo la....

awet muda org ckp...

need anything just inform to me k...

aku ada....
-feat