Friday, January 16

Ketololan Berganda...

aku ke tolol?
atau kau yang tolol?

awal tahun kata poli...
2hb kata jb...
9hb kata tangguh
14 kata kota tinggi
16hb kata jb...

penar r
duit kalau kau nak bagi
tkpe la
ni satu hapak pun takder
tak leh pakai tol
kambing tol korang nih...

kotololan korang nih
dah dampai tahap apa ntah
nak cakap pun tak tau dah
yang penting korang tolol...
dan sebab korang tolol
aku pun terpaksa la
pura-pura tolol
biarlah korang je tolol
tak hingin aku ikut jadi tolol...

datok tolol ke...
cikgu tolol ke...
doktor tolol ke...
aku tolol ke?

ketololan berganda ini tidak terjawab
sampailah yang tolol menjawabnya...

2 comments:

noriz_life_zone said...

hehehehehe...tak sangka yang paling sabar pung akhirnyer bersuara..
mungkin senang bagi aku untuk berkata sebab aku tak rasa tapi hakikatnyer keperitan korang selalu aku pantau dalam doa memohon maga kalian mendapat keberkatan dan rezeki dari semangat ikhlas yang korang curahkan amin...

mr.cape said...

betul kata-katamu wahai encik kalid yang tidak tolol.. mereka itu semua memang gobLok,pengor,kemproh,buddek, baddek,gedi,ireng semue ader..