Saturday, November 29

Permulaan suatu Pengakhiran...


hahahahaha...
usai sudah aku mengaji...
2 tahun yang jenuh...
kawan-kawan yang pulang ke lubok sudah ramai...

julien, kembali ke kedah...
gon, ke muar...
arul, temerlohlah...
poji, mantin, tapi nanti dulu katanya...
aku n zam, kota tinggi...

kami orang lubok...
yang akan pulang ke lubok...
tapi masih tidak sesat di KUALA ini...

semua akan ditinggalkan...
tapi...
kenangan akan tinggal...

pengakhiran MySLtc...
permulaan buat kami...

aku sayang semua orang...

1 comment:

noriz_life_zone said...

bila 1st time kenal khalid 1 je yg aku ingat..kerek sungguh budak nie.tapi dia penuh misteri...khalid yg jiwang dalam macho...konon..heheheheh...walau tak lama kenal ko kira kenal la jugak kan...hehehehe maaf untuk pepun yg menyakitkan..tak sakitkan org bukan aku..aku bahagia nak jadi mak dah InsyaAllah tahun depan...doakan aku..take care good luck for everthings....